آگهی فراخوان عمومی؛


“انتخاب شرکت مشاور پروژه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ (ده) مگاوات در شهرستان بردسیر شرکت جهان فولاد سیرجان”

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد”انتخاب شرکت مشاور پروژه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ مگاوات در شهرستان بردسیر” را به شرکت‌های صلاحیت‌دار دارای حداقل گرید ۲ مشاوره در زمینه انرژی مورد تأیید ساتبا و داشتن رزومه موفق و مستند در انجام خدمات مشاوره نیروگاه‌های ۱۰ (ده) مگاواتی و بالاتر واگذار نماید؛ لذا از شرکت‌های واجد صلاحیت دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۲، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات بر اساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

شماره مناقصه: ۰۲۷۴-خ-م

•شرایط

۱-شرکت‌ها می‌بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به‌منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

۲-درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره‌تلفن ثابت و همراه الزامی است.)

۳-در صورت عدم ارائه مستندات؛ شرکت متقاضی مردود و از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر موارد:

۱-محل انجام کار موضوع آگهی: استان کرمان، شهرستان بردسیر.

۲-ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.

۳- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت‌هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

۴- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه است.

۵-شرکت‌ها می‌توانند در مورد ابهامات و سؤالات مربوطه، با کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان با شماره‌های ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

واحد دبیرخانه کمیسیون معاملات

(شرکت جهان فولاد سیرجان)

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110597
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.