به‌منظور توسعه پژوهش و فناوری در سطح استان؛


تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز و دانشگاه شهید باهنر کرمان

شرکت گاز استان کرمان به‌منظور توسعه پژوهش و فن‌آوری در سطح استان و افزایش تعاملات بین این دو نهاد، تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری را با دانشگاه شهید باهنر کرمان منعقد کرده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در تشریح این خبر گفت: تفاهم‌نامه فوق با هدف توسعه تعامل میان صنعت و دانشگاه و توسعه فناوری در حوزه صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار مانند رفع ناترازی گاز و ایجاد فرصت برای صنایع بزرگ استان ایجاد شده است.

او افزود: علاوه بر طراحی پروژه‌های مشترک، تبادل دانش، برگزاری رویدادهای فناورانه، گردهمایی و هم‌اندیشی‌های هدفمند مشترک و انجام دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

به گفته سلیمانی در چارچوب این تفاهم‌نامه حمایت شرکت گاز استان کرمان از پایان‌نامه‌های دانشجویی دکتری و ارشد و ایجاد بسترهای مناسب برای فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان پسادکتری و اساتید نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: بسترهای همکاری مشترک همچون استفاده از آزمایشگاه­های مجهز دانشگاه شهید باهنر و پروژه‌های پژوهشی موردنیاز شرکت در قالب اولویت‌های پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید، اجرایی می‌شود.

او بیان کرد: شرکت گاز استان کرمان در پی ارتقای سطح دانش و فن‌آوری خود با تمرکز بر بهبود کیفیت و افزایش توانایی در حفظ روابط صنعتی با دانشگاه‌ها، به دنبال شناسایی و سپس پیاده‌سازی نوآوری‌های پیشرفته است و این همکاری در قالب، تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر به‌عنوان یک تلاش مستمر برای بهبود تعاملات لازم برای پیشرفت صنعت گاز کشور را فراهم آورده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115289
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.