مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان خبر داد


جذب۵۰۰ نفر نیروی انسانی در معدن مس درآلو از طریق برگزاری‌ آزمون

مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان گفت:به منظور جذب و تامین نیروی انسانی جهت ارائه خدمات در کارخانه معدن مس درآلو از بین واجدین شرایط از طریق آزمون کتبی و مصاحبه دعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه خبری معدن‌نامه، عباس پورافغان،اظهارداشت: طی این آزمون ۵۰۰ نفر نیروی انسانی با مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی جهت ارائه خدمات در معدن مس درآلو دعوت به همکاری می‌گردد.

وی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ٢۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت مرکز آزمون‌های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف یا به آدرس WWW.kcico.ir پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و شرایط اعلامی در این فراخون ثبت‌نام نمایند.

پورافغان یادآورشد: شرکت صنایع مس افق کرمان در راستای تحقق شعار اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا.. خامنه ای در ابتدای سال ۱۴۰۱،همچنین رشد و شکوفایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه با تمام توان گام برداشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101508
4 نظرات
  1. رضا می گوید

    من تا اینجا اومدم ولی نمیدونم چجوری برا آزمون ثبت نام کنم؟

  2. رضا می گوید

    سلام
    چندر روز پیش فرماندار بافت اعلام کرد که جوانان شهرستان بافت هم می توانند در ازمون معدن مس درالو شرکت کنند وباید خود را بومی شهرستان رابر معرفی کنند ولی متاستفانه بعد ثبت نام متوجه شدیم که که سایت ثبت نام ازمون اطلاعت متقاضیان شهرستان بافت رو تایید نمی کند و عملا هزینه از جیب دواطلبین رفت ممنون میشم اگر پیگیری کنید

  3. Fa می گوید

    سلام .
    من برای آزمون ثبتنام کردم ولی تا الان که نگاه کردم وضعیت پذیرش در حال بررسی ، خودشون نهایت تا چند روزثبتنام نهایی میشه نگرانم باید چکارکنم؟

  4. علی می گوید

    این معدن کاملا تو تقسیمات کشوری داخل حوزه استحفاظی بردسیره دیگه بافتی و راوری چی میخان ای خدا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.