رئیس اورژانس کرمان خبر داد:


در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ نوزاد در کرمان متولد شدند

رئیس اورژانس کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۸ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۹ فروردین، ۱۱۷ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد صابری آمار روزانه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۸ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه ۹ فروردین را اعلام کرد.
او گفت: طی این مدت، ۱۱۷ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند و ۳ مورد احیای موفق نیز صورت‌گرفته است.
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به انتقال ۱۰۰ مصدوم تصادفی و ۱۸۲ بیمار غیرتصادفی با اورژانس به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت، گفت: ۳۳ مصدوم تصادفی و ۲۲۳ بیمار غیرتصادفی در محل حادثه درمان شدند.
او تعداد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی این مدت را ۳۴ مورد عنوان کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت، ۱۱۳ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو صورت‌گرفته است.
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به اینکه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۸ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه ۹ فروردین هزار و ۵۳۱ مورد بازدید بهداشتی از اماکن صورت‌گرفته است، تصریح کرد: طی این بازدیدها، ۷۱۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و ۶ مرکز و مکان متخلف تعطیل شده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116649
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.