دادستان کرمان عنوان کرد:


دستگیری ۷ نفر در حوزه سرقت فرا استانی تحت پوشش مأمور در کرمان

به گزارش کرمان‌نو، دادستان کرمان از دستگیری سارقان فرا استانی و سرکردگان یک باند با ۵ فقره سرقت در استان کرمان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: باند سرقت متلاشی شده در کرمان شامل ۷ عضو است که دراین‌خصوص، دو دستگاه خودرو نیز توقیف و در بازرسی از خودروی سارقین مقدار زیادی طلاجات و وجه نقد مسروقه کشف شده است.
مهدی بخشی تأکید کرد: سارقان این باند تا کنون به ۵ فقره سرقت اعتراف داشته‌اند و اموال مسروقه کشف و سایر تحقیقات جهت کشف حداکثری در حال انجام است.
این مقام عالی قضائی خاطرنشان کرد: باند سرقتی پنج‌نفره‌ای که در استان کرمان با تلاش‌های پلیس آگاهی کشف و منهدم شده شامل سارقان فرا استانی است که تاکنون به انجام ۵ فقره سرقت به عنف در کرمان، سمنان، سبزوار، زرند، رفسنجان و سایر شهرها اعتراف کرده‌اند.
او با بیان این که برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد، اظهار داشت: این افراد با معرفی خود به‌عنوان مأمور و با تهدید مال‌باختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.
دادستان کرمان در پایان ضمن اشاره به این که طرح‌های مبارزه با سرقت در استان ادامه خواهد داشت به عموم مردم توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را به مراجع انتظامی اعلام نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116653
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.