معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:


راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از چهارراه «غزه» آغاز می‌شود

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم‌الله مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان صبح امروز دوشنبه ۸ آبان‌ماه در این نشست با تبیین اهمیت و حساسیت راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، الگوی نظم جدید و هندسه نو جهانی در حال رخ‌دادن است و در قرن ۲۱ انتقال قدرت از غرب به شرق را شاهد خواهیم بود.

او گفت: طوفان‌الاقصی آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود، هندسه جدید قدرت در شرق در حال شکل‌گیری و برتری بر غرب است و در چنین فضایی باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: در تبلیغات روز راهپیمایی باید چرایی شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” تبیین شود تا دانش‌آموزان در این زمینه توجیه شوند.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم گفت: باتوجه‌به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، امسال از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است.

او افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه غزه به سمت میدان شورا با سخنرانی سردار شکارچی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110384
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.