فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد:


شناسایی عامل برداشت ۵۳۰ میلیون ریالی از حساب شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۵۳۰ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان کرده بود شناسایی و این وجه بازگردانده شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی امیرسبتکی، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که از طریق یک کانال در فضای مجازی وارد لینکی در خصوص واریز سود سهام عدالت شده، اما بعد از ورود به لینک مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی او برداشت شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با استعلامات انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده در یکی از استان‌های مرکزی کشور است که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی حساب متهم مسدود و با اقدامات صورت گرفته متهم شناسایی و این وجه با هماهنگی قضایی به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد، هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار که از طریق لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این‌گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110300
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.