مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد؛


گازرسانی به بیش از ۲۵ هزار خانوار کرمانی در دهه مبارکه فجر

در آستانه گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شرکت گاز استان کرمان با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به بیش از ۲۵ هزار خانوار کرمانی به استقبال ایام‌الله، دهه مبارکه فجر می‌رود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی در خصوص پروژه‌های قابل‌بهره‌برداری این شرکت در ایام مبارکه فجر، گفت: شکر خدا قطار توسعه گازرسانی در استان کرمان با شتاب بسیار خوبی در حرکت بوده و با افتتاح پروژه‌های دهه فجر، ۲۵ هزار و ۳۶۶ خانوار کرمانی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری گاز در ۳ شهر با ۳ هزار و ۵۵۸ خانوار، ۳۱۱ روستا با ۲۱ هزار و ۸۰۸ خانوار و ۹۱ صنعت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه بحث آلایندگی در صنعت استان اهمیت زیادی دارد، بیان کرد: با تحقق گازرسانی به حوزه صنعت می‌توان شاخص‌های مخرب زیست‌محیطی صنایع استان در تولید گازهای گلخانه‌ای را به حداقل ممکن کاهش داد، بنابراین گازرسانی به صنایع و ظرفیت‌سازی برای آنها از اولویت‌های همیشگی این شرکت بوده و در حال حاضر ۱ هزار و ۵۴۳ صنعت در استان کرمان از این انرژی پاک بهره‌مند هستند.

به گفته سلیمانی بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور مستلزم نصب ۱ هزار و ۳۷۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و ۲۰ هزار و ۳۸۴ انشعاب بوده که باهمت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارکنان، مشاوران و پیمانکاران محقق شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114905
1 نظر
  1. اسی می گوید

    خوب شده ❤️

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.