رئیس بهزیستی عنبرآباد گزارش داد؛


کمک بلاعوض ۸ میلیارد و ۱۴ میلیون تومانی بهزیستی به مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد

به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و به‌منظور بررسی وضعیت مسکن مددجویی جامعه هدف بهزیستی و ارائه خدمات انجام شده در این راستا رئیس بهزیستی عنبرآباد با حضور مشاور فرماندار در امور افراد دارای معلولیت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس سرحدی رئیس بهزیستی عنبرآباد در این دیدار با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و تقدیر از همراهی و همکاری ارزنده مجموعه فرمانداری با اهداف مسئولیت‌های سازمانی بهزیستی عنوان داشت: اداره بهزیستی به جهت پیشبرد اهداف خود و ارائه خدمات کمی و کیفی به جامعه هدف نیازمند ارتباطات برون بخشی با سایر دستگاه‌ها و نهادها است در همین راستا تلاش شده است تا با ایجاد تعاملات سازنده با سایر دستگاه‌های اجرایی، خیرین صاحب‌نظران در مسائل اجتماعی فضای مناسبی را برای دستیابی به امکانات بهتر برای جامعه هدف فراهم آوریم.

رئیس بهزیستی عنبرآباد در ادامه به ارائه گزارش جامعی از خدمات و اقدامات انجام شده در راستای تأمین مسکن مددجویی جامعه هدف بهزیستی عنبرآباد پرداخت و عنوان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم از ابتدای امسال مبلغ ۸ میلیارد و ۱۴ میلیون تومان کمک‌هزینه بلاعوض مسکن مددجویی از طرف سازمان بهزیستی به مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد پرداخت شده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ساخت مسکن به ۸۶ خانوار واجد شرایط و همچنین ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ۱۷ خانوار دارای دو عضو معلول بهزیستی شهرستان عنبرآباد پرداخت شده است. همچنین در خصوص کمک‌هزینه بلاعوض ودیعه مسکن ۸۸۰ میلیون تومان به ۲۲ خانوار واجد شرایط و همچنین جهت کمک‌هزینه بلاعوض لوله‌کشی گاز مسکن مددجویان مبلغ ۲۳۴ میلیون تومان به ۱۳ خانوار واجد شرایط پرداخت شده است.

سرحدی در پایان گزارش خود عنوان داشت: جدای از خدمات و کمک‌های فوق مبلغ ۵۶۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن در اختیار ۷ خانوار واجد شرایط متقاضی قرار گرفته است و در سال اخیر نیز سقف مبلغ وام ودیعه مسکن ۸۰ میلیون تومان قابل‌پرداخت است.

در ادامه این دیدار افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد نیز ضمن اشاره به گستردگی فعالیت‌های بهزیستی و انواع خدمات به جامعه هدف تحت پوشش، بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و رضایتمندی جامعه هدف تأکید کرد گفت: خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی و خصوصاً مددجویان و توانخواهان یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های دنیوی است و من به‌عنوان یک وظیفه اجتماعی در کنار مجموعه بهزیستی آماده هرگونه همکاری هستم.

او در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های بهزیستی، بحث اشتغال و مسکن را یکی از مهم‌ترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد و افزود: ایجاد و احداث مسکن برای افراد دارای معلولیت یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط بهزیستی با کمک دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌بایست پیگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114911
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.