رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان هشدار داد:


عروس‌کشان‌ها در هفت‌باغ حادثه آفرین شده است

رییس پلیس راه شمال کرمان به کاروان‌های عروسی به ویژه در محدوده هفت‌باغ که تنها برای لحظاتی شادی مفرط دست به حرکات خطرناک می‌زنند و با این کار باعث نارضایتی رانندگان و زمینه‌ساز وقوع حوادث رانندگی یا نزاع‌های خیابانی می‌شوند، هشدار داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، علی رضایی رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان در خصوص حرکات این کاروان‌ها گفت: دعوا، درگیری و تصادف از جمله مواردی است که در کاروان‌های عروسی به سبب گردهمایی خودروها و انجام حرکات نمایشی و راه‌بندان در محورهای درون و برون‌شهری اتفاق می‌افتد و متأسفانه بیشتر افراد به‌ویژه قشر جوان به این موارد توجه ندارند و در مواردی شادی را به عزا تبدیل می‌کنند.

او اظهار داشت: در همین زمینه کاروان‌های عروسی زیادی در محور هفت باغ علوی و جاده قدیم ماهان در ساعات پایانی شب شکل می‌گیرند که با حرکات خطرساز و ایجاد راه‌بندان مانع تردد سایر خودروها و باعث نارضایتی شهروندان می‌شوند و به‌طورقطع این اقدامات باتوجه‌به سرعت دیگر خودروها و تردد خودروهای سنگین می‌تواند حوادث غیر قابل جبرانی را رقم بزند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با تأکید بر رصد این‌گونه تخلفات با دوربین‌های محسوس، نامحسوس و نیز اعمال قانون خودروهای متخلف بیان کرد: تا کنون نیز این قبیل حرکات نامتعارف باعث حوادث رانندگی، تصادف و حتی واژگونی‌های خسارت باری شده‌اند.

او تأکید کرد: پلیس ضمن برخورد با این‌گونه تخلفات حادثه‌ساز، از همگان می‌خواهد از تشکیل کاروان‌های خودرویی مسبب ناامنی ترافیکی و نارضایتی دیگران خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112516
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.