رئیس‌کل دادگستری کرمان مطرح کرد؛


برگزاری مزایده فروش خودروهای توقیفی هر ۳ ماه یکبار | ۳۰۰ خودرو آمادۀ فروش است

 رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در حاشیۀ بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به همراه تعدادی از مسئولان گفت: «در حال حاضر بیش از ۳۰۰ خودرو آمادۀ فروش از طریق مزایده هستند که امیدواریم در خردادماه مزایده برگزار شود».

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان این‌که کلیۀ مراحل فروش و مزایده به‌صورت هوشمند و در بستر سامانه انجام می‌شود و حتی خریداران نیاز به بازدید حضوری ندارند، یادآور شد: «مزایده‌ها باید به‌صورت هر سه ماه یکبار برگزار و خودروهایی که از سال ۱۴۰۱ به بعد به پارکینگ آورده شده‌اند، تعیین تکلیف قضایی شوند».

 او در ادامه بیان کرد: «سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۷ خودرو در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر وجود داشت که از این تعداد یک هزار و ۸۴۵ خودرو از طریق مزایده به فروش رفت».

 حمیدی تأکید کرد: «بایستی تمامی خودروهای موجود در این پارکینگ تعیین تکلیف شوند و اتومبیل‌هایی که قابلیت پلاک‌گذاری ندارند اوراق شوند».

 گفتنی است در این بازدید، دادستان کرمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان، شهردار، رئیس شورای شهر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی و فرماندهان نظامی حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117944
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.