حضور ۴ عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در کمیسیون اقتصادی| «پورابراهیمی» رئیس شد

هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با روسای شعب ۱۵ گانه ترکیب اقتصادی مجلس شورای اسلامی را مشخص ومحمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده کرمان و راور به عنوان رئیس انتخاب شد.

بعد از انتخابات مجلس، مهم‌ترین انتخابات در حوزه پارلمان تعیین اعضای کمیسیون‌هاست که معمولاً با حواشی همراه است در گذشته هر یک از نمایندگان با توجه به سابقه و علاقمندی‌های که داشتند جهت حضور در کمیسیون‌ها اعلام آمادگی می‌کردند.

کمیسیون‌های اقتصاد، برنامه و بودجه و امنیت از آن دست کمیسیون‌هاست که نمایندگان بسیاری خواهان حضور در آن هستند. امسال با آغاز به کار مجلس یازدهم اما تغییراتی در خصوص انتخاب کمیسیون‌های مختلف رخ داد چراکه با تغییر آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نحوه عضویت نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی نسبت به ادوار گذشته تغییر کرد.

هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با روسای شعب ۱۵ گانه پس از بررسی‌های متعدد شکایات واصاله از سوی نمایندگان درباره امتیازات برای کمیسیون‌ها در نهایت ترکیب اقتصادی مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند که ۴ عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در این  کمیسیون قرار دارند.

اسامی اعضای کمیسیون اقتصادی به شرح زیر است:

۱-محمدرضا پورابراهیمی داورانی

۲-محمدحسین حسین زاده بحرینی

۳- سیداحسان خاندوزی

۴-احمد امیرآبادی فراهانی

۵- مهدی طغیانی

۶- غلامرضا مرحباء

۷- علی رضائی

۸- سیدناصر موسوی لارگانی

۹-  انور حبیب زاده بوکانی

۱۰- شهباز حسن پوربیگلری

۱۱- محمد باقری

۱۲- محمد علی پور

۱۳- مجتبی توانگر

۱۴- محسن علیزاده

۱۵- سیدغنی نظری خانقاه

۱۶- مسلم صالحی

۱۷- عفت شریعتی کوهبنانی

۱۸- سمیه محمودی

۱۹- سید لفته احمدنژاد

۲۰- محمد صفائی دلوئی

۲۱- صمداله محمدی

از میان اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان منصور شکرالهی عضو کمیسیون انرژی، ذبیح الله اعظمی ساردوئی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محمد مهدی زاهدی کمیسیون آموزش و تحقیقات است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51490
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.