در نشست بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی مطرح شد؛


اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجمین دستگاه پر ارباب‌رجوع استان

در نشست بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در سطح استان، چالش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.

به گزارش کرمان‌نو به قل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، نشست بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در سطح استان، سه‌شنبه ۵ دی‌ماه برگزار و چالش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان پنجمین دستگاه بررسی شد.

روح‌الله الرضانعمت‌اللهی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان در این نشست گفت: این رویکرد و شناسایی چالش‌ها و اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات از سوی سازمان، برای رضایتمندی ارباب‌رجوع قابل‌تقدیر است.

وی افزود: همه ما باید بپذیریم که آنچه هستیم کامل نیست و باید به دنبال تعالی بود، لذا این رویکرد یک رویکرد مثبت است که اگر با پشتکار و فکر باز پیش رود، می‌تواند سازمان را به یک سازمان یادگیرنده تبدیل کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشی از نارضایتی‌ها از دستگاه‌ها را ناشی از منابع محدود و تقاضای زیاد دانست و گفت: کمبود نیروی انسانی و مشکل پرداخت حقوق در بعضی از بخش‌ها باعث جابه‌جایی یا خروج افراد از سیستم اداری می‌شود، سیستم اداری نیازمند به‌کارگیری نیروی سالم و متخصص است که از همه جهات تأمین شود.

مصباح در حوزه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی افزود: متأسفانه در انتخاب کارفرما همیشه مشکلاتی وجود داشته؛ اما با تلاش‌هایی که دراین‌خصوص صورت گرفت، مشکلات و دخالت‌ها در مورد انتخاب کارفرما تا حدودی حل شد و حتی آموزش‌هایی به آنها ارائه و نظارت بر عملکرد کاریابی‌ها نیز شدت یافته است.

وی در حوزه اشتغال گفت: بزرگ‌ترین چالش تسهیلات و معرفی افراد به شرکت‌های خاص است، لذا پرداخت تسهیلات وام اشتغال در حوزه اختیارات اداره کار نیست و باید در اذهان مردم گنجانده شود.

مصباح افزود: بیشتر مراجعه‌کنندگان به دلیل عدم آگاهی از قوانین به اداره کار مراجعه می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.