مدیرکل جدید راه و شهرسازی جنوب کرمان در مراسم معارفه:


راه‌اندازی کارگروه مشارکت، اولین اقدام و حوزه مسکن هدف اول است

آیین برگزاری تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، فرمانداران شهرهای جنوبی کرمان، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه، در شهر جیرفت برگزار شد. در این مراسم که زحمات محمد ساردویی که بیش از ۱۰ سال به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خدمت‌رسانی کرد قدردانی شد و ابراهیم امیری به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو، معاون عمرانی استاندار در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمات و جایگاه راه و شهرسازی گفت: در همه وظایف محوله به راه و شهرسازی چه در بخش مسکن و یا راه‌سازی و چه در ساخت‌وساز بخش خصوصی که راه و شهرسازی به‌عنوان ناظر عالی حضور دارد، بیشترین ارتباط را با مردم دارند. سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به کرمان افزود: سفر مقام محترم رئیس‌جمهور که آخرین دور از سفرهای استانی هم محسوب می‌شد و در واقع از بودجه‌ای که بایستی توزیع شود عملاً چیزی نمانده بود؛ اما با همه این موارد حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار تعریف و مصوب شد که از این اعتبار در حوزه راه و شهرسازی حدود ۷ هزار میلیارد تومان بودجه تعریف شده است. او ادامه داد: بودجه بخشی از پروژه‌هایی که هنوز اتمام پیدا نکرده و معطل اعتبار هستند در داخل این مصوبات است و امیدواریم با تخصیص اعتباری که در نظر گرفته شده است این دغدغه‌ها مرتفع شده و جنوب به جایگاه واقعی خود برسد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مدیرکل جدید مانند مدیر سابق به دلیل ارتباطات خوبی که دارد و سابقه کار در مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطمئناً در این منصب موفق عمل می‌کند.

موسوی آیت‌اللهی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین به افراد واجد شرایط در طرح جوانی جمعیت و ساماندهی مشاورین املاک دارای اهمیت هستند و باید برای رسیدن به آنها تلاش کرد.

معاون عمرانی استاندار خطاب به مدیرکل جدید تعامل با نمایندگان مردم در مجلس، ائمه جمعه و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها را برای رسیدن به اهداف مهم ذکر کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در تقدیر از مدیرکل سابق راه و شهرسازی به ذکر عملکرد او در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: وزرای راه و شهرسازی و استانداران وقت از شخصیت و عملکرد آقای ساردویی تعریف و تمجید می‌کنند و او را فردی پرتلاش می‌دانند که برای رسیدگی و پیگیری کارها رنج سفر تهران را بارها تحمل می‌کند و از طرفی پاک‌دستی این فرد در همه‌جا زبانزد است و این را بازرسی‌های دیوان محاسبات نشان می‌دهد که همه این موارد نشان از عملکرد مثبت مدیرکل سابق راه و شهرسازی دارد و به همین دلیل به طور ویژه از او در وزارتخانه تقدیر شد.

ذبیح‌الله اعظمی دررابطه‌با مدیرکل جدید منصوب شده عنوان کرد: ابراهیم امیری را سال‌ها می‌شناسم، از هرمزگان کارش را شروع کرد و تا وزارت راه و شهرسازی کار می‌کند و چون وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه‌وبودجه را خوب می‌شناسد سطح توقع ما نیز بالا می‌رود و انتظار تحول در این بخش را داریم.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی جنوب کرمان که سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و هرمزگان و سازمان برنامه‌وبودجه را دارد، در سخنان خود به اهمیت اتحاد در حوزه جنوب اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عاشق جنوب هستید به عهد ناگسستنی اتحاد کمک کنید و با تخریب‌کردن راه پیش نمی‌رود، گفت: تنها راه برای برون‌رفت از وضعیت کنونی موضوع اتحاد است و در هر اقدامی که صورت می‌گیرد باید اتحاد در اجرا باشد و هر جا که عدم توسعه داشتیم ناشی از عدم اتحاد بوده است.

ابراهیم امیری در مراسم معارفه به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از راه‌اندازی کارگروه مشارکت به‌عنوان اولین اقدام نام برد و هدف اول خود را در حوزه مسکن ذکر کرد.

در این مراسم از زحمات چندین سال خدمت محمد ساردویی، مدیرکل سابق راه و شهرسازی جنوب کرمان تقدیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109658
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.