معرفی


سریال پدر گواردیولا

گفته می‌شد این سریال از فیلم‌نت پخش خواهد شد اما حالا شایعات می‌گویند پلتفرم تازه‌وارد، تماشاخونه عرضه کننده آن خواهد بود.

سریالی پرحاشیه که مدت‌هاست صحبت‌ها بر سر انتشارش است اما هنوز خبر موثقی از زمان انتشار آن در دست نیست.

داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند.

سریال بازیگران مطرحی دارد که هر کدام می‌توانند مخاطب را منتظر خودشان نگاه دارند.

کارگردانی سعید نعمت‌الله با سابقه پشت‌بام تهران، زیر پای مادر و برادرجان برای این‌که روی آن حساب ویژه‌ای باز کنیم کافی‌ست. امااگر بدانید که مهران مدیری، حمید فرخ‌نزاد و آرش عدل پرور (همان آرش AP مشهور دنیای موسیقی) از بازیگران آن هستند اهمیت خبری سریال و کنجکاوی بینندگانش بیشتر می‌شود.

دستمزدهای نجومی سریال پدر گواردیولا در سال گذشته به صورت مرتب خبرساز بوده‌اند. شایعات تایید نشده، می‌گویند ۵۰ میلیارد تومان برایش هزینه می‌شود که ۵/۵ میلیارد آن سهم مهران مدیری بود هاست. این خبرها تایید نشده است.

دیگر چه خبر؟

سریال هفت

کنسرت‌های شش سال بعد

سریال بهشت تبهکاران

سریال آمستردام

اما در همین خبرهای تایید نشده، دستمزد آرش عدل پرور، ۲ میلیارد تومان برآورد شده است. آرش عدل پرور یار موسیقیایی گروه مشهور به آرش و مسیح است. آن‌ها از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را شروع کردند و بالاخره توانستند در سال ۹۵ اولین کنسرت مجاز خود را برگزار کنند.

حقوق فرضی و شایعه شده برای حمید فرخ‌نژاد هم ۴ میلیارد ذکر شده است. گفته می‌شد فاطمه معتمدآریا هم در آن حضور خواهد داشت اما این موضوع پس از انتشار شایعات، تکذیب شد.

با توجه به حضور یک خواننده در میان بازیگران، بسیاری این سریال را با جزیره (با بازی خواننده ماکان بند، امیر مقاره) و سریال حرفه‌ای (با بازی خواننده، سیروان و زانیار خسروی) مقایسه می‌کنند ولی به آن امیدی بیش از آن دو سریال دارند.

از بازیگران احتمالی دیگر می‌شود به علیرضا خمسه، مریم بوبانی، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، پریوش نظریه، النا حیدری، و جانان نعمت‌الله اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104471
1 نظر
  1. حسن می گوید

    همه خبر دستمزد بازیگران درست است . این عکس آقای مدیری در که سکانس آن در حمام که در زندان هست فیلمبرداری شده . ساعت فیلمبرداری حدود 1.5بامداد بود . که آخرین سکانس هم مربوط به خام رفتن آقای مهران مدیری است . فکر کنم بنده خدا سرما هم خورده. هوا هم کمی سرد بود . والا ما که نقش زندانی رو بازی میکردیم یخ می‌زدیم که حتی من از طرف آقای نعمت الله پیشنهاد کرده بود که برم توی اون وضعیت هوای سرد دوش بگیرم که گفتم هوا سرده و امکان دوش گرفتن نیست . ساعت 2 بامداد هم نخود نخود هر رود خونه خود . ما هم با اسنپ رفتیم خونه. والا دهن ما سرویس شده یعنی فیلمبرداری از ساعت 7 صبح شروع شد تا ساعت 2 شب ناموسا 🤣😂🤣

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.