مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان خبر داد


پویش جمع‌آوری کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بی‌استفاده برای اولین‌بار در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: پویش جمع‌آوری کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بی‌استفاده، برای اولین بار در شهر کرمان، اجرا می شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی عسکری از جانمایی غرفه‌های تحویل کاغذ باطله، در ۵ بوستان در سطح شهر خبر داد و گفت: برای جانمایی غرفه‌ها سعی شده است بوستان‌ها، ۵ منطقه شهر کرمان را پوشش دهند.

او بوستان‌های مادر، پدر، شهید مطهری، باغ‌ملی و شورا را ازجمله بوستان‌های منتخب برای این پویش اعلام کرد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها، کاغذ‌های باطله و کتاب‌های درسی و غیردرسی بدون استفاده را تحویل دهند و براساس حجم برآورده شده، لوازم‌التحریر دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان بیان کرد: این پویش از شنبه ۲۰ خردادماه آغاز شده است و  تا جمعه ۲۶ خرداد ماه، دامه دارد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، نسبت به تحویل کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بدون استفاده خود اقدام کنند.

او هدف از برگزاری این پویش را استفاده بهینه از کاغذ دورریز، حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان برای تولید مجدد کاغذ عنوان کرد و تصریح کرد: کاغذ‌های جمع‌آوری‌شده از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری، برای بازیافت، تحویل کارخانه‌های تولید کاغذ و مقوا می‌شود.

عسکری افزود: شهروندان همچنین می‌توانند اپلیکیشن شمیز را با دانلود نرم‌افزار کرمون من از  میز خدمت سایت شهرداری کرمان به آدرس kerman.ir یا کافه‌بازار نصب کنند و با عضویت و تکمیل پروفایل، وارد بخش شَمیز شوند و کاغذ‌های باطله و کتاب‌های بی‌استفاده را تحویل دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105265
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.