رییس کل دادگستری کرمان:


تداوم همکاری‌های مشترک بین دستگاه قضایی و خانه صمت

رییس کل دادگستری کرمان گفت: مهمترین هدف تفاهم‌نامه‌ها، درک متقابل است که بتوانند مشکلات و معضلات را بشناسند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با کمیسیون حقوقی، قضایی و هیات صلح‌خانه صمت استان کرمان با اشاره به تمدید تفاهنامه همکاری بین خانه صنعت، معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، افزود: یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه پیشگیری از جرایم و اختلافات حقوقی و قضایی است، زیرا پیشگیری به تنهایی از سوی قوه قضاییه محقق نمی‌شود و باید بر مبنای همکاری مشترک در این راستا اقدام کرد.

وی گفت: با وجود تفاهم‌نامه‌های مشترک از جمله تفاهنامه همکاری بین خانه صنعت معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، در صورت بروز مشکلات و اختلافات نیز می‌توانیم در اسرع وقت نسبت به رفع اختلافات اقدام نماییم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: تفاهم‌نامه‌ای در راستای پیشگیری و شناسایی چالش‌ها و موانع پیش‌روی صنایع بنگاه‌ها‌ی تولیدی و اتحادیه‌های صنفی در بخش خصوصی امضا شده است.

سید‌مهدی قویدل بیان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه تلاش شده که از تعطیلی واحدها، بروز مشکلات و چالش‌ها پیشگیری شود و در این رابطه علاوه بر همکاری با اتاق بازرگانی، همکاری بیشتر با خانه صنعت و معدن نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، مشکلات موجود صنایع، واحد‌های تولیدی و اتحادیه‌های صنف در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این آیین احکام اعضای کمیسیون حقوقی، قضایی و هیات صلح خانه صمت استان کرمان از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان به آن‌ها اهدا شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.