دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم:


نوجوان ۱۴ساله در بم از دست آدم‌ربایان آزاد شد

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از رهایی یک نوجوان ۱۴ساله از چنگال آدم‌ربایان پس از گذشت پنج‌روز خبر داد و گفت: شامگاه ۲۹ آذر کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان بم که با تیراندازی همراه بود، بلافاصله باتوجه‌به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.
این مقام قضایی اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده اولیه از سوی کارگاهان زبده پلیس، هویت آدم‌ربایان مشخص و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه ۱۴ساله بمی شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان بم گفت: پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد آدم‌ربایان این نوجوان را به استان سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی منتقل کرده و قصد خروج از کشور را دارند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی و پلیس و انجام اقدامات مناسب این پسربچه از جنگال آدم‌ربایان نجات یافت.
جعفری‌زاده در پایان از تلاش‌های قاضی پرونده، نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین همکاری‌های سران طوایف و ریش‌سفیدان محلی که برای آزادی این نوجوان تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112566
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.