مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان:


۳۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان داریم

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴۰ مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌‌کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان امروز دوم دیما‌ه در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های گلریزان ستاد دیه اظهار کرد: تبلیغات صحیح یکی از عوامل موثر در کمک خیران به ستاد دیه استان است و خیران و نیکوکاران بازوی توانمند ستاد دیه هستند .

او با بیان اینکه تبلیغات صحیح در حوزه کمک به محکومان جرائم غیرعمد می‌تواند یکی از عوامل مهم و موثر کمک خیران و نیکوکاران به آزادی زندانیان باشد، تصریح کرد: مجموعه ستاد مردمی دیه کرمان سعی دارد با اطلاع‌رسانی دقیق و واقعی زمینه‌ساز جذب کمک‌های بیشتری از خیران در راستای آزادی محکومان غیرعمد استان باشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان در ادامه با بیان این موضوع که آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله دغدغه‌های مهم هموطنان نیکوکار به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴۰ مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌‌کنند.

او افزود: برای آزادی این زندانیان بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است و هم‌استانی‌های نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را به ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان کرمان یا شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و یا شماره کارت ستاد ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.