نماینده مردم در مجلس:


پیشرفت پروژه بیمارستان ۲۰۲تختخوابی بم اصلا قابل قبول نیست

کرمان‌نو- نماینده مردم شهرستان های بم،نرماشیر،فهرج و ریگان در مجلس گفت: پروژه احداث بیمارستان۲۰۲ تختخوابی بم در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پیشرفت اصلا قابل قبول نیست .

به گزارش کرمان‌نو،موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ۲۰۲تختخوابی در جمع خبرنگاران افزود:پروژه احداث بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم در سال ۹۶ با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان شروع شده اما به دلیل کمبود اعتبارات ساخت پروژه به طول انجامیده است .
او تصریح‌کرد: این پروژه با توجه به اینکه تحویل آن۲۴ ماهه بوده اما متاسفانه هنوز تکمیل نشده است.
او بیان کرد: بیمارستان پاستور بم تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است که به شهروندان دیگر سه شهرستان شرقی استان کرمان نیز خدمات ارایه می‌دهد .
نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان با اشاره به اینکه نیاز هر شهر وجود مکان‌های درمانی است اظهارداشت: علی‌رغم اینکه در بیمارستان پاستور بخش های درمانی دیگری راه اندازی شده اما جوابگوی مردم شرق استان کرمان نیست .
به گفته او با توجه به اینکه پیمانکار اول این قرارداد خلع ید شده بود قرارداد بعدی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شد که در حال انجام عملیات پروژه است.
غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: در سفر مردادماه ۱۴۰۱ ریاست جمهوری به شهرستان بم، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۲۰۲تختخوابی اختصاص‌یافته است.
به گفته او از این مبلغ تامین ۲۵۰ میلیارد تومان به‌عهده وزارتخانه بهداشت و درمان و ۲۵۰ میلیارد تومان مابقی نیز به‌عهده سازمان برنامه بودجه است .
نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان می‌گوید طی تماس تلفنی با معاون وزیر بهداشت مقرر شد مطالبات پیمانکار اعم از پیش پرداخت ،تعدیل وصورت وضعیت به مبلغ ۵۶میلیارد تومان پرداخت شود تا پیمانکار بتواند قدم‌های بعدی را بردارد .

به گزارش کرمان‌نو، قرار بوده که بیمارستان تخصصی ۲۰۲ تختخوابی بم به عنوان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان که در حادثه زلزله سال ۸۲ تخریب شده بود احداث شود که متأسفانه اجرای این پروژه از آن سال تاکنون به تاخیر افتاده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106165
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.