با پیگیری حسن‌پور و رئیس پارک علم و فناوری؛


فرایند خلع‌ید زمین دانش‌بنیان‌ها ۶ ماه به تعویق افتاد

فرایند خلع‌ید برای بیش از ۹ شرکت دانش‌بنیان که زمین‌هایی در شهرک فناوری اخذ کرده و اقدامی انجام ندادند با دستور سازمان بازرسی در حال انجام است.

 به گزارش «کرمان نو» صبح امروز چهارشنبه در جلسه‌ای با حضور رئیس پارک علم و فناوری و مدیر شعب پست‌بانک استان که با پیگیری حسن‌پور، نماینده کرمان و راور برگزار و توافق شد که پیگیری برای فرصت شش‌ماهه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام و از طریق پست‌بانک تسهیلاتی چه در قالب تبصره ۱۸ و چه سایر روش‌ها برای این واحدها داده شود.

به گفته فرشید کی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری هایتک ۳۱۰ شرکت دانش‌بنیان در کرمان وجود دارد که از این تعداد فرایند واگذاری زمین برای حدود ۲۰ شرکت برای زمین‌های شهرک فناوری در انتهای هفت‌باغ، چسبیده به دانشگاه هایتک انجام شده است.

کی‌نیا در رابطه به شرکت‌هایی که برای آن‌ها فرایند خلع ید صورت‌گرفته اذعان کرد که حدود ۹ شرکت حداقل این مشکل را دارند و بعد از سه سال واگذاری زمین هیچ پیشرفت فیزیکی نداشتند.

صبح امروز در جلسه‌ای که در پست‌بانک با جعفری، مدیرعامل شعب پست‌بانک استان برگزار شد مقرر گردید که پیگیری برای به‌تعویق‌افتادن ۶ماهه خلع‌ید این شرکت‌ها صورت گیرد. همچنین جعفری، مدیرعامل پست‌بانک قول مساعد داد که بعد از بررسی‌های لازم روش‌هایی اخذ تسهیلات که یکی از آن‌ها تسهیلات تبصره ۱۸ است را در اختیار واحدهای واجد شرایط قرار دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.