پورابراهیمی:


بهبود شرایط اقتصادی در خواست مجلس از دولت است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شاخص‌های اقتصادی را بالا ببریم، بهبود شرایط اقتصادی در خواست مجلس از دولت است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با حضور ذوالجودی سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان محیط زیست کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

ذوالجودی در این مراسم از زحمات شاکری تشکر کرد و گفت: پذیرش مسئولیت هم در دنیا وآخرت شرایط انسان را سخت‌تر می‌کند ،همکاران خداوند همه کار‌های ما را می‌بیند پس خوب کار کنید.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:  کارخانه‌های بزرگی در استان داریم و باید در بحث محیط زیست بازنگری شود.

او می‌گوید: در بخش صنایع مس در استان کرمان تنزل داریم شرکت گل گهردر مقایسه با شرکت مس با سرمایه کمتری کار خود را شروع کرده است و به استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای استان کمک کرده است ولی متاسفانه مس این اقدام را نکرده است و از نظر زیست محیط زیستی و آب و هوا ضربه زیادی به منطقه زده است.

پور ابراهیمی گفت: میزان صادرات ما از میزان واردات کمتر شده است و شرکت مس سهم بزرگی در صادرات دارد.

او می گوید: مسیر توسعه را نمی توانیم متوقف کنیم  بیشترین معادن شمال استان در شهرستان راور است این شهر امکان سرمایه گذاری زیادی دارد و محیط زیست باید راهکار بدهد.

به گفته پور ابراهیمی خبر‌های خوبی از تحولات اقتصادی در کشور خواهیم داشت اشتباهی در دولت قبل صورت گرفت که معیشت و توسعه کشور را با برجام گره زد و متاسفانه هیچ گشایشی صورت نگرفت.

به گفته او امروز سیاست جمهوری اسلامی تغییر کرده است و پیگیری موضوعات برجامی با اساس منافع کشور و توانمند سازی کشور از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

به گفته پور ابراهیمی  آمریکایی‌های می خواستند سال ۹۷ جشن کریسمس را در ایران بگیرند اما به اهداف خود نرسیدند.

او می گوید: باید شاخص‌های اقتصادی را بالا ببریم و در مورد تغییر افراد و جایگاه ها با رئیس جمهور صحبت می‌کنیم و منابع ملی و بهبود شرایط اقتصادی در خواست مجلس از دولت است.

در این مراسم از زحمات خانم شاکری تشکر شد و  طالب خالویی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان شد.

خالویی در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری دغدغه محیط زیست را دارند و وظیفه ما است در این زمینه تلاش کنیم و ما بایددر بخش محیط زیست تمدن سازی کنیم.

او گفت: ایران  تنوع زیستی غنی دارد اما سوء مدیریت‌ها در زمان‌های گذشته و تغییر اقلیم ،محیط زیست را به مخاطره انداخته است.

به گفته خالویی استان کرمان بحرانی‌تر است و کشاورزی ما وابسته به آب‌های زیر زمینی است و این امر باعث شد استان ۶۲ درصد کاهش سطح آب زیر زمینی را داشته باشد و متاسفانه استان به مخاطره افتاده است و ما با پدیده ریزگرد‌ها مواجه هستیم.

او گفت: ما با همکاری سایر ارگان‌ها و مردم می‌توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87316
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.