دستگیری متخلف فراری محیط زیست در کرمان

مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان، متخلف حرفه‌ای شکار چهار راس کل و بز وحشی را که چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و گریز در کوهستان متواری شده بود را به دام انداختند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان با اعلام این خبر گفت: مدتی پیش حین گشت‌زنی در حوزه بین کرمان و بردسیر بودیم که گزارشی از یک فقره شکار در منطقه بلوچی کوه‌های جوپار دریافت کردیم.

نادر سیدی افزود: دراین رابطه به سرعت در مسیر احتمالی متخلفین قرار گرفتیم و درمحلی بین بهرامجرد و روستای گودر شکارچی با موتور سیکلت در حال انتقال لاشه‌ها مشاهده شد.

وی تصریح کرد: متخلف مذکور بادیدن مامورین متواری که در تعقیب و گریز لاشه‌ها و موتورسیکلت را رها و بصورت پیاده اقدام به فرار کرد و با اینکه ماموران فاصله زیادی به صورت پیاده شکارچی متخلف را تعقیب کردند در تاریکی شب موفق به فرار شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: پس از یک سری عملیات شناسایی و بعد از صدور حکم جلب و کسب اطلاعات جهت دستگیری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، پس از حدود دو هفته خود را به این یگان معرفی کرد و پس از انتقال به مراجع قضایی با حکم بازداشت موقت راهی زندان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او اظهار داشت: این متخلف حرفه‌ای در گذشته نیز تخلفات متعددی مرتکب شده و پس از برخورد با مامورین حفاظت محیط زیست متواری شده بود.

متخلف شکار چهار راس کل و بز بعد از صدور حکم جلب و کسب اطلاعات کامل جهت دستگیری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، پس از حدود دو هفته خود را به این یگان معرفی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42434
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.