حفظ میراث فرهنگی دغدغه پلیس کرمان است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، مدیر کل و مسئول حفاظت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با فرمانده انتظامی استان دیدار و در خصوص برخی موضوعات کاری گفتگو کردند.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان در این دیدار گفت: تلاش جهت حفظ میراث فرهنگی یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است که در این زمینه با اداره میراث فرهنگی تعامل نزدیکی داریم.

وی تصریح کرد: قطعا با تقویت زیرساخت‌های لازم از جمله در بحث نظارت تصویری زمینه توسعه گردشگری نیز فراهم می‌شود که در این رابطه همچون همیشه آماده همکاری و تعامل با نهاد‌های مرتبط هستیم.

فریدون فعالی مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز دراین دیدار گفت: پلیس در حوزه حفظ میراث فرهنگی دغدغه مندی خوبی دارد و باید از سوی سایر نهاد‌ها هم حساسیت بیشتری لحاظ شود.

وی افزود: آثار و اندوخته‌های میراث فرهنگی، گذشته و اعتبار ملی ما هستند که لازم است همه در قبال آن‌ها خود را مسئول و مکلف به حفظشان بدانیم.

وی بیان داشت: در این میان نیروی انتظامی در امر حفاظت از اماکن و اشیای باستانی که گا‌ها اکتشاف می‌شوند اهتمام خوبی داشته است و لازم است از سوی سایر نهاد‌ها هم حساسیت بیشتری در این زمینه لحاظ شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.