وزیر میراث فرهنگی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کرمان:


کرمان‌ می‌تواند در مرمت و حفظ آثار تاریخی الگو شود

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کرمان با اشاره به شروع گام‌های موثر در استان کرمان برای مرمت و حفظ آثار تاریخی گفت: کرمان می‌تواند در مرمت و حفظ آثار تاریخی در کشور الگو شود.

به گزارش کرمان‌نو مهندس عزت‌الله‌ضرغامی امروز شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ در سفرش به کرمان و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه با اشاره به سیستم ناکارآمد و بروکراتیک در وزارتخانه‌ها گفت: زنجیری که بروکراسی بر دست و پای امور می‌اندازد را در این وزارتخانه باز کرده‌ایم و به مدیران مسئولیت داده‌ایم تا تصمیم‌گیری کنند.ضرغامی در این خصوص افزود: آقای فعالی مدیر کل میراث فرهنگی کرمان بسیاری از امور را بدون ارجاع به معاونت‌های وزارتخانه خودشان بر عهده گرفتند که به سرعت در انجام امور کمک خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه کرمان یک جای برخوردار است و شخصیت‌هایی دارد که خدمات ماندگاری ارائه داده‌اندگفت: ان‌شاالله سرمایه‌گذاران با توانمندی‌هایی که امروز وزارتخانه از محل تبصره ۱۸ دارد می‌توانند کارهای موثری انجام دهند.وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: استان کرمان با وجود مدیران با مسوولیت و روحانیت مبارز می‌تواند الگو شود همچنین تحول در حوزه صنایع دستی و سرمایه گذاری در مسیر گردشگری در استان کرمان توسط ما پشتیبانی می‌شود.

 بازدید وزیر از دو پروژه گردشگری محور کرمان_ماهان

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در بازدید از پروژه‌های پارک ‌آبی و خانه هنرمندان واقع در محور کرمان_ ماهان به رفع مشکلات مالی سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو عزت الله ضرغامی امروز ۷ آبان ماه در بازدید از پروژه‌های گردشگری کرمان و ماهان با سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها دیدار کرد و مشکلات آن‌ها را جویا شد و به برطرف کردن مشکلات اقتصادی سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

پروژه پارک آبی با اعتباری ۲۱۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری شده که حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.برطبق وعده سرمایه‌گذار این پروژه سال ۱۴۰۵ آماده افتتاح خواهد بود.خانه هنرمند نیز یک خانه تفریحی اقامتی به سبک معماری قدیم کرمان ساخته شده است که قرار است تا پایان امسال افتتاح شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97982
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.