پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان


افزایش ابر و وزش باد در برخی مناطق کرمان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: افزایش ابر و وزش باد، پدیده‌های غالب جوی طی امروز در مناطق مختلف استان کرمان خواهند بود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز افزایش ابر در مناطق شرقی، مرکزی و غربی استان کرمان به همراه بارش‌های ضعیف و پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه وزش باد در ساعات بعدازظهر در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان کرمان پیش‌بینی می‌شود، افزود: در این مناطق احتمال گردوخاک و غبار که باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود، وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: اختلال در محور‌های مواصلاتی کرمان به سمت خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد وجود دارد؛ بنابراین مسافران قبل از تردد از وضعیت این جاده‌ها مطلع شوند.

او گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۹ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.