پای باشگاه مس کرمان هم به پرونده فساد باز شد!


۲۰ تا سکه و سقوط!

در پرونده فساد در فوتبال، حالا پای مس کرمان هم به موضوع باز شده است.

 به گزارش کرمان‌نو، در پرونده فساد در فوتبال، حالا پای باشگاه مس کرمان هم باز شده است. گویا در فصلی که مس کرمان به لیگ برتر صعود کرده تعداد ۲۰ سکه در بازی‌های آخر فصل به کمیته داوران پرداخت شده. سکه‌هایی که البته سودی نداشته و در بازی که مس کرمان برابر نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر باخت یک پنالتی به نفع تیم آبادانی گرفته شد و در حالی که در پایان فصل مس کرمان سقوط کرد نقت در لیگ برتر ماند.
پیش‌ازاین در پرونده موسوم به فساد در فوتبال، خداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ بازداشت شده بودند و با قید وثیقه برخی از آنها آزاد شدند. همچنین دو فرد رسانه‌ای هم در این پرونده احضار و با قرار وثیقه آزاد شدند. در کنار آنها دو مدیر سابق باشگاه مس رفسنجان هم با قرار وثیقه آزاد هستند.
محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان درباره وضعیت پرونده‌ای که گفته شد برای باشگاه مس کرمان و اهدای سکه مدیران این باشگاه باز شده، گفت:«من از اسفند سال ۱۴۰۲ مسئولیت باشگاه مس را بر عهده گرفتم و در مورد مسائل حقوقی که پیش از دوران مسئولیت من رخ‌داده، از لحاظ شرعی و قانونی حق اظهارنظر ندارم.»
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119516
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.