رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:


اعتبار ویژه برای تجهیز امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه در نظر گرفته شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به روستاهای بحرآسمان از توابع بخش ساردوئیه به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: از قدیم‌الایام به‌عنوان یک منطقه گردشگری مطرح بوده است. باتوجه‌به پتانسیل‌های حوزه گردشگری در این بخش بایستی برنامه‌ریزی ویژه‌ای از سوی سازمان برنامه‌وبودجه در زمینه گردشگری این بخش انجام بگیرد.

به گزارش کرمان‌نو، محمدرضا وحیدی ادامه داد: باتوجه‌به اهمیت حوزه گردشگری در این بخش و وجود امامزاده سید سلطان احمد که در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار است و اعتبار ویژه‌ای برای حوزه گردشگری این بخش و تجهیز امامزاده در نظر گرفته می‌شود.

وحیدی توضیح داد: مسئولان حاضر همگی این نکته را مدنظر دارند که باتوجه‌به اینکه منابع مالی محدود است بایستی نیازهای بخش ساردوئیه اولویت‌بندی شود و سازمان برنامه‌وبودجه در خدمت دستگاه‌های اجرایی است و قول می‌دهیم که باتوجه‌به اولویت‌بندی صورت‌گرفته نیازهای مذکور تأمین اعتبار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه هدف همه کارها رضایتمندی مردم است ادامه داد: پروژه برق‌رسانی به مناطق روستایی بحرآسمان بخش ساردوئیه بااعتبار سه میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و برآورد ادامه طرح انجام شود تأمین اعتبار لازم انجام می‌گیرد.

وحیدی گفت: در آبان‌ماه سرشماری کشاورزی را به مدت چهل و پنج‌روز انجام می‌شود و تمام شاغلین بخش کشاورزی باید اطلاعات آنها وارد سامانه شود که انتظار می‌رود با مأموران این سرشماری همکاری لازم انجام گیرد، چرا که تمام برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این سرشماری انجام می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122867
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.