فاجعه در داوری لیگ یک فوتبال کشور؛


 داور از ترس جانش گل مس کرمان را مردود اعلام کرد

درحالی‌که تیم فوتبال مس کرمان موفق شده بود در دقیقه ۸۳ بازی برابر بعثت کرمانشاه به گل برسد داور مسابقه که این گل را با تأیید کمک‌داور مسابقه سالم اعلام کرده بود پس از جنجال‌های تیم میزبان مردود اعلام کرد.

به گزارش کرمان‌نو، امروز  چهارشنبه ۱۸ مهر در چارچوب هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم مس کرمان مهمان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه بود. بازی ۲ تیم که با تساوی پیگیری می‌شد پس از گل مس کرمان با جنجال روبرو شد.

مسی‌ها در دقیقه ۸۳ توسط عباس زراعت‌کار به گل رسیده بودند. داور مسابقه گل را مردود اعلام کرد که با اعتراض مسی‌ها همراه بود اما کمک‌داور بازی بر روی صحت گل مس تأکید داشت و پس از مشورت با داور مسابقه این گل تأیید شد؛ اما پس از آن اعتراض شدید و جنجال شدید در ورزشگاه کرمانشاه توسط تیم میزبان و هواداران این تیم اتفاق افتاد.

طبق اعلام باشگاه مس کرمان برخی از هواداران تیم بعثت به وسط زمین مسابقه پریدند و موجب ایجاد وقفه در بازی شدند و بازی با اعتراض تیم بعثت با وقفه طولانی مواجه شده بود.
رسانه باشگاه مس کرمان نوشت:«متأسفانه برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه به سمت تیم مس کرمان شروع به سنگ‌پرانی کرده‌اند. داوران مسابقه نیز به رختکن رفته‌اند و فعلاً شرایط برای ادامه مسابقه فراهم نیست.»

پس از وقفه طولانی داوران مسابقه به زمین برگشتند و در تصمیمی عجیب به تیم مس اعلام کرد که درصدد برگرداندن گل این تیم هستند و داور مسابقه از ترس جان خود رسماً گل تیم مس را مردود اعلام کرد تا فاجعه‌ای در داوری ایران رقم بخورد.
بازی مجدداً با نتیجه صفر بر صفر به جریان افتاد؛ اما اتفاق عجیب‌تری داشت تیم بعثت موفق شد به گل برسد و با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را ببرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122969
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.