رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان خبر داد؛


تقاطع فرهنگیان کرمان مسدود شد

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان از مسدود بودن محدوده تقاطع فرهنگیان شهر کرمان، مسیر زیر پل، به علت اصلاح هندسی مسیر تردد خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، حجت پورموسی رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، از مسدود بودن محدوده تقاطع فرهنگیان شهر کرمان، مسیر زیر پل، خبر داد و اظهار داشت: به علت اجرای عملیات اصلاح هندسی مسیر تردد و بازگشایی دسترسی‌ها مسدود است.

 او ادامه داد: مسیر سه‌راهی هوانیروز به سمت تقاطع فرهنگیان به‌ویژه در ساعات اولیه صبح بار ترافیکی سنگینی دارد و توصیه می‌شود همشهری‌های عزیز در صورت امکان از مسیرهای دیگر برای تردد استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، افزود: کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌توانند قبل از پل امیرکبیر، مسیر سمت راست را انتخاب کرده و وارد سه‌راهی کشاورز و جاده تهران (بلوار شهید صدوقی) شده و از این مسیر استفاده کنند تا گرفتار ترافیک این محدوده نشوند.

او با بیان اینکه شهرداری کرمان در تلاش است که هر چه سریع‌تر این مسیر بازگشایی شود، گفت: احتمالاً فردا هم همین وضعیت ترافیکی را در محدوده تقاطع فرهنگیان شهر کرمان داریم و امیدواریم که این مسیر هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123024
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.