سهم قابل توجه رسانه‌ها در توسعه استان

به گزارش روابط عمومی استانداری علیرضا رزم‌حسینی در پیامی به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار ضمن تقدیر از تلاش بی شائبه خبرنگاران آورده است: « قدم زدن در سرزمین سپید واژه ها و برگزیدن بهترین ها، همان راز سر به مُهر خبرنگارانی است که تلاش می کنند افق حقیقت و بصیرت را در برابر دیده همگان بگسترانند و در این مسیر هیچ دشواری، خستگی و ناراحتی از سرعت گام های استوارشان نخواهد کاست.

خبرنگاران که همواره جای خود را در مسیر هدایت و روشنگری برای نسل کنونی و نسل آینده تثبیت کرده اند، بی شک نام خود را نیز در طلیعه آزاداندیشی، آزادگی، حریت و وارستگی جاودانه ساخته و از هیچ تندباد حادثه ای، نمی هراسند، بلکه همانانند که در هر حادثه ای دل به دل مردمانشان سپرده و ققنوس وار برای آگاهی رسانی تلاش می کنند.

در استان کرمان به عنوان استان پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی، با تحقق دولت شیشه‌ای تلاش شده تا مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هموارتر گردیده و زمینه تعامل بیشتر بین دولت ومردم محقق شود و این امر در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید به گونه ای صورت گرفته تا رضایت بیشتر مردم حاصل شود.

در این مجال بر همت همه دست اندرکاران حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه احسنت گفته و تداوم توفیقات این قشر تاثیرگذار را از درگاه ایزد منان آرزومندم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13266
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.