بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی جیرفت با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمد ساردوئی روز چهارشنبه گفت که اداره کل راه و شهرسازی در جنوب کرمان در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسیار زیادی انجام داده است.وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان هزینه شده است، تصریح کرد که این نشان از ظرفیت بسیار بالای جنوب است که می‌طلبد توجه بیشتری در این زمینه انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید، افزود که ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۲۶۰ تختخوابی جیرفت یکی از این طرح‌ها است. وی با بیان اینکه اداره کل راه وشهر سازی جنوب کرمان به عنوان مجری ساختمان و تاسیسات عمومی این طرح آماده اجرای آن است، عنوان کرد که طراحی این بیمارستان تمام و در مرحله برگزاری مناقصه است.

 بگفته ساردوئی این بیمارستان با زیر بنای ۲۹هزار متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار ۵۰۰متر مربع طراحی شده است. وی با بیان اینکه این بیمارستان با تمامی استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان بخش‌های سوانح و سوختگی، قلب، روانپزشکی، کلینیک بیماری‌های زنان و سالن اجتماعات نیز احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفته همچنین احداث بیمارستان ۲۴ تختخوابی منوجان، ۳۲ تختخوابی قلعه‌گنج و ۲۴ تختخوابی رودبار جنوب از طرح‌های عمرانی در جنوب استان است که با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال تکمیل و به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان، محوطه‌سازی، راه‌اندازی سیستم بخار آب و … این بیمارستان‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد که تجهیزات درمانی این بیمارستان‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

ساردوئی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد در حال اجرا است، گفته تا کنون ۲۰ میلیارد ریال برای اجرا این طرح هزینه شده است.وی عنوان کرد که با احداث این بیمارستان‌ها کمبود فضای درمانی در جنوب استان کرمان مرتفع شده و سفرهای ضروری برای درمان تخصصی به استان‌های همجوار کاهش می‌یابد.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.