تکمیل مسکن مهر در جنوب استان تا پایان سال ۹۶

محمد ساردوئی گفت که مسکن مهر از چندین سال‌ پیش در این منطقه شروع بکار کرده اما هنوز تعدادی از آنها نیمه تمام است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل مسکن‌های مهر این منطقه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تصریح کرد که تاکنون ۴ هزار و ۲۲۳ واحد مسکن مهر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده که ۲ هزار و ۶۴۱ واحد آن در این دولت تکمیل شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان افزود که با پیگیری‌های بعمل آمده تا پایان سال جاری تمامی واحدهای مسکن مهر در جنوب استان تکمیل و تحویل صاحبان آنها می‌شوند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر واحد مسکن مهر ۲۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است، گفت که سهم آورده متقاضیان مسکن مهر در جنوب استان کرمان ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.
ساردوئی با اشاره به وجود مسکن مهر فاقد متقاضی در جنوب استان، عنوان کرد که هزار و ۶۶۵ واحد مسکن مهر در شهرستان کهنوج فاقد متقاضی هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۶۵ واحد آن به خود مالک تبدیل می‌شوند، اظهارداشت که برای هزار و ۵۰۰ واحد باقی‌مانده آن در حال رایزنی جهت واگذاری به ارتش جمهوری اسلامی هستیم.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با اشاره به روند ساخت طرح مسکن مهر در جنوب استان کرمان، گفت که مسکن مهر در جنوب کرمان به پیشرفت ۹۰ درصد رسیده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13460
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.