پولی که برای حسینی خرج شد؛ روزی پنج میلیون و 200 هزار تومان در ازای تمرین دادن مس

آخرین باری هم که قبل از آغاز یک لیگ فوتبالی، کرمانی‌ها دست به تغییر سرمربی تیمشان زدند، پای یک مجتبی در میان بود.

قبل از آغاز لیگ برتر 92-93 بود که مجتبی تقوی به طرز عجیبی از سرمربیگری مس کرمان کنار رفت. ماجرا از این قرار بود که برخی با حضور او در کرمان مخالف بودند اما تقوی حاضر به استعفا نبود.

چند روز مانده به اولین بازی مس در لیگ برتر اما در تمرینات برخی افراد نزدیک به چند چهره با نفوذ در تیم، دستیار او را به باد کتک گرفتند و تقوی را مجبور کردند از کرمان برود.

آن سال در طول فصل دو بار دیگر مس دست به تغییر سرمربی زد، لیگ برتر برای کرمانی‌ها پایان یافت و مس به لیگ یک سقوط کرد.

حالا چهار سال پس از این اتفاقات هم یک بار دیگر یک «مجتبی» دیگر قبل از آغاز لیگ، از نیمکت مس جدا شده است.

این بار هم ابتدا برخی افراد نزدیک به چند چهره پر نفوذ در تیم مس با بلند شدن زمزمه تغییر مدیرعامل باشگاه، در تمرینات اقدام به شعار دادن علیه مجتبی حسینی کردند.

این مربی 10 خرداد امسال از سوی کافی، مدیرعامل پیشین باشگاه مس به عنوان سرمربی انتخاب شد تا بتواند یک بار دیگر کرمانی‌ها را به لیگ برتر ببرد.

با تغییر مدیرعامل باشگاه مس، در کمال ناباوری کار حسینی هم در کرمان به پایان رسید، در حالی که او حتی یک بازی رسمی هم روی نیمکت تیم مس ننشست.

اخراج مجتبی حسینی از تیم فوتبال مس کرمان هزینه قابل توجهی روی دست باشگاه گذاشته است.

یک منبع آگاه در این خصوص به «کرمان نو» می‌گوید که حسینی با دریافت 130 میلیون تومان، حاضر به فسخ قرارداد با تیم مس شد.

حسینی اخیرا به خبرگزاری فارس گفته تنها 25 روز از قرارداد رسمی‌اش با باشگاه مس می‌گذشت که اخراج شد چرا که  «نفرات جدید معتقد بودند من یک سرمربی لیگ برتری هستم و هوچی‌گری کار در لیگ یک را بلد نیستم.»

اما این اخراج برای باشگاه مس که در شرایط اقتصادی چندان خوبی به سر نمی‌برد و باید با صرفه‌جویی بازار نقل و انتقالات را پشت سر بگذارد، خرج کمی روی دست باشگاه نگذاشت.

پرداخت 130 میلیون تومان برای 25 روز به حسینی آن هم فقط برای تمرین دادن، یعنی او روزی پنج میلیون و 200 هزار تومان در مدتی که ساکن کرمان بود، از باشگاه مس پول گرفته است.

این در شرایطی است که چند بازیکن هم با نظر او با تیم مس قرارداد بستند و احتمال اینکه نادر دستنشان، سرمربی جدید مس با آن‌ها کار کند، زیاد نیست. بنابراین هزینه‌ای که برای این بازیکنان هم شده از جیب باشگاه مس رفته است.

البته در این ماجرا حسینی بی تقصیر است و باید از مدیران جدید و البته پرمشغله باشگاه مس کرمان پرسید که آیا تغییر او که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه ذوب آهن و کسب نتایج قابل قبول را دارد، آن هم پیش از شروع لیگ یک و بدون حتی یک بازی رسمی، اقدام درستی بود؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18544
2 نظرات
  1. عرفان می گوید

    حسینی کدوم سابقه خوب را داشت. فقط همه چیز رو از دریچه سیاسی می بینین. به لجن کشیدین استان کرمان رو شمااصلاح طلبان.

    1. رضا عبادی زاده می گوید

      دوست عزیز، اینکه باشگاه مس قبل از آغاز فصل مربی عوض کند و در ازای 25 روز تمرین، به مجتبی حسینی 130 میلیون تومان پول بدهد، چه ارتباطی به سیاست دارد؟ در کدام باشگاه حرفه‌ای چنین اتفاقی می‌افتد که پس از 25 روز یک مربی را بدون هیچ بازی رسمی عوض کنند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.