زندانی اعدامی در جیرفت بخشوده شد

احمدعلی انجم  افزود: قاتل 11سال پیش مقتول را در یکی از روستاهای جیرفت به قتل رسانده بود که پس از گذشت این مدت و صادر شدن رای اعدام قرار بود بامداد امروز این حکم به اجرا درآید که با حضور خادمان آستان قدس رضوی و صحبت و رایزنی از شب گذشته خانواده به بخشش رضایت داد.
به گفته انجم روز ، بامداد امروز در بالای چوبه دار اولیای دم با اعلام بخشش قاتل در کنار پرچم بارگاه رضوی صحنه ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این امام رئوف دارد.
وی اظهار داشت: اولیای دم با این کار از خانواده و فرد قاتل خواستند تا با وقف همه اموال و دارایی های خود به نام امام رضا (ع) سبب آزادی دوباره از بند زندان شود.
رییس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان هم گفت: کاروان خدام حرم امام رضا‌(ع) برای سرکشی به مردم محروم و مستضعف و حضور در برنامه‌های دهه کرامت وارد جیرفت شدند.
حسین مشایخی افزود: این کاروان با نام زیر سایه خورشید در بین مردم حضور پیدا می‌کنند، ورود پرچم متبرک آستان امام مهربانی امام رضا (ع) به جیرفت سبب خیرات و برکات زیادی شده است.
آن طور که ایرنا نوشته وی با بیان اینکه احیای ارزشها از رسالت‌های مهم این گروه است، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد امام و شهدا بویژه ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام‌(ره)، سرکشی به محرومان، بچه‌های یتیم و بی‌سرپرست و حضور سفرای امام رضا‌(ع) در خانه‌های محرومان و مستضعفان از جمله برنامه‌های این کاروان است.
خادمان امام رضا(ع) هر ساله به مناسبت میلاد این امام همام با حضور در هفت شهرستان جنوب استان کرمان سلام امام مهربانی را به مردم این منطقه اعلام و پرچم بارگاه رضوی را برای تبرک، در بین اهالی این دیار دست به دست می کنند.
حضور خدام امسال با رنگ و بوی خاصی نسبت به سال گذشته همراه بود چرا که در بدو ورود به احترام پرچم حرم امام رضا(ع) جوان 29 ساله محکوم به اعدام در جیرفت از چوبه دار رهایی یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18817
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.