مجمع عمومی قهرمانان استان کرمان تشکیل می‌شود

فرهاد نژادفصیحی، رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به نخستین فراخوان مجمع عمومی قهرمانان استان کرمان اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان با هدف هویت بخشی و ارج نهادن به تلاشگری‌های قهرمانان عرصه‌های مختلف ورزشی و به منظور آتیه سازی معیشت و حمایت از این عزیزان به عنوان بازوان توانمند و پشتوانه ورزش استان، قصد تشکیل مجمع عمومی قهرمانان استان را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی داشتن حداقل ۲۰ سال سن و دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم را از جمله شرایط عضویت در مجمع عمومی قهرمانان عنوان کرد و افزود: سهیمه هر هیئت یک خانم و یک آقا است.

نژادفصیحی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، ورزش‌های نابینایان و ورزش‌های ناشنوایان سهمیه هر رشته یک خانم و یک آقاست.

وی اولویت را با ورزشکاران مقام آور در مسابقات رسمی به ترتیب: اُلمپیکی و پارااُلمپیکی، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، مسابقات قهرمانی جهان با تأیید شورای المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا با تأیید شورای المپیک و مسابقات بین المللی با تأیید شورای المپیک دانست.

نژادفصیحی تأکید کرد: فعالیت قهرمانان باید در بازه زمانی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ باشد.

وی از ورزشکاران متقاضی خواست از فردا ۲۹ بهمن جاری به مدت ۷ روز کاری در ساعات اداری به گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24915
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.