وزیر نیرو به منظور افتتاح چند طرح عمرانی وارد استان کرمان شد

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این سفر گفت: طرح برق رسانی به 40 روستای شهرستان های بم، نرماشیر، ریگان، ارزوئیه، بردسیر، بافت، سیرجان، جیرفت و عنبرآباد با حضور وزیر امروز افتتاح خواهد شد و همچنین توسعه شبکه برق رسانی در 16 شهرستان و طرح آبرسانی به 45 روستای شهرستان های جنوبی و تامین آب آشامیدنی شهر جبالبارز به بهره برداری می رسد.
به گفته کمالی پور افتتاح طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر، تامین برق متقاضیان فاقد شبکه برق شهری و روستایی، سامانه های توسعه خدمات غیر حضوری و مدیریت بار در دستگاه های دولتی و ساختمان اداری مدیریت توزیع برق رفسنجان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به استان کرمان است.
همچنین در سفر اردکانیان به استان کرمان، آغاز اجرای طرح تامین آب آشامیدنی شهر کهنوج از دشت رضا، تامین برق روستاهای فاقد برق و تامین روشنایی ورودی 37 روستای شمالی و غربی استان و چند طرح توسعه برق نیروگاهی برنامه ریزی شده است.
به گزارش ایرنا، وزیر نیرو در بدو ورود به جیرفت با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی سپس به سمت روستای شهرک شهدای عنبرآباد حرکت کرد و قرار است که طرح های روستایی از جمله آبرسانی به 45 روستای جنوب کرمان را ا لحظاتی دیگر افتتاح کند.
اردکانیان در کهنوج نیز ضمن بازدید از نیروگاه شوباد و پارک انرژی و شرکت در نشست بررسی مسائل آب و برق استان کرمان، عملیات اجرایی طرح تامین آب کهنوج را آغاز می کند.
برای اجرای این طرح های در استان کرمان در مجموع 288 میلیارد تومان هزینه شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25127
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.