موتورسواران بمی قهرمان رقابت‌های اندرو کراس استان کرمان

رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: دومین دوره مسابقات اندروکراس قهرمانی استان کرمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت ۳۰ موتور سوار از شهرستان‌های رفسنجان، جیرفت، شهربابک، بم، سیرجان، راور، کرمان و یک تیم از گلباف برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی با اعلام اینکه رقابت‌ها در چهار کلاس اندرو، تریل، اندرو کراس ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی، در پیست اندرو کراس گلباف انجام شد، افزود: در پایان در بخش تیمی، تیم‌های بم، راور و کرمان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

نیک زاد تصریح کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز در کلاس تریل، محمد رضا کارگر از راور، میلاد جلالی از بم و محمد حسین عیش آبادی از بم عناوین اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در کلاس اندرو نیز، رسول کاربخش از راور، امیر حسین انوری از بم و عماد کاربخش از راور بر سکو‌های اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: در کلاس ۲۵۰ اندرو کراس هم میلاد مطهری از بم، کورش عزیز زاده از گلباف و سعید پور حسینی از شهر بابک در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نیک زاد افزود: در کلاس ۴۵۰ اندرو کراس نیز سینا با قدم از رفسنجان، مصطفی پور ابراهیم از سیرجان و کمال عیش آبادی از بم عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25173
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.