سقوط قیمت‌ها در بازار: طلا، سکه و ارز ارزان شد

در نخستین روز هفته و آخرین یکشنبه مهر ماه، بازار طلا، سکه و ارز افت قیمت را تجربه کردند.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار شاهد کاهش ۰.۳۲ درصدی قیمت بوده است، هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۴۰۴,۹۰۰ (چهارصد و چهار هزار و نهصد) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ – به ۴۰۳,۶۰۰ (چهارصد و سه هزار و ششصد ) تومان رسید. همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۳۸,۱۰۰ (پانصد و سی و هشت هزار و یکصد ) تومان معامله شد که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۳۳ درصدی را نشان می‌داد.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۳ روز پیش، با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۴۸,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

دلار و سکه بهار آزادی، خلاف رشد قبلی، با افت قیمت روبه‌رو بوده است

دلار که ۳ روز پیش تا ۱۱,۴۰۲ (یازده هزار و چهارصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱۱,۳۹۶ (یازده هزار و سیصد و نود و شش ) تومان رسید.

یورو، دیگر ارز پرمعامله بازار با افزایش ۰.۰۴ درصدی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، ۱۲,۶۰۲ (دوازده هزار و ششصد و دو ) تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی که ۳ روز پیش تا ۳,۹۶۴,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و شصت و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۱۲ درصدی به ۳,۹۵۹,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه و نه هزار) تومان رسید.

سکه امامی هم با کاهش ۰.۱۲ درصدی، ۳,۹۶۱,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و شصت و یک هزار) تومان معامله شد.

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۲,۰۲۶,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و شش هزار) تومان به ۲,۰۲۸,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و هشت هزار) تومان رسید.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۳۲ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱,۲۲۹,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۸۳۹,۰۰۰ (هشتصد و سی و نه هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36825
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.