سکه، طلا و ارز در شیب تند کاهش قیمت‌ها

در نخستین روز از دومین ماه پاییز بازار طلا، سکه و ارز کاهش قیمت‌ها را به مانند روز گذشته تجربه کردند.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، امروز ۳۹۵,۵۰۰ (سیصد و نود و پنج هزار و پانصد ) تومان معامله شد که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۳۹ درصدی داشته است.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با کاهش ۱.۴ درصدی، از ۵۳۴,۷۰۰ (پانصد و سی و چهار هزار و هفتصد ) تومان به ۵۲۷,۳۰۰ (پانصد و بیست و هفت هزار و سیصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۱۹۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۱۶,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و شانزده هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، دلار هم مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو بود. این ارز قابل‌معامله که روز قبل تا ۱۱,۲۶۰ (یازده هزار و دویست و شصت ) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱۱,۲۵۴ (یازده هزار و دویست و پنجاه و چهار ) تومان رسید.

یورو، دیگر ارز پرمعامله بازار، امروز با کاهش ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۲,۵۴۳ (دوازده هزار و پانصد و چهل و سه ) تومان نرخ‌گذاری شد.

سکه طلا در بازار امروز تهران، به ۳,۹۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۶ درصدی داشته است و سکه امامی، امروز به ۳,۸۸۹,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و هشتاد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۵ درصدی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37040
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.