روزهای شلوغ جشنواره پاییزی شهرداری کرمان

شهرداری کرمان که در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود در هر فصل جشنواره ای برگزار می‌کند، اکنون درحال برگزاری جشنواره پاییزی خود است، جشنواره ای که شامل اجرای موسیقی زنده و جمعه های پاییزی است.

کرمان نو/  سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان به کرمان نو می گوید: کنسرت‌های زنده پاییزی از چند روز پیش آغاز شده و  هنوز 4 اجرا از آن باقی مانده است.

به گفته محمد جهانشاهی قرار است در این چند شب باقی مانده گروه های ملک، توحید، سه تار و تمبک و آلاو در پارک مادر اجرا داشته باشند.

او افزود: جشنواره پاییزی شهرداری کرمان چهار بخش، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی را شامل می شود.

وی در خصوص اهداف جشنواره پاییزه شهرداری کرمان گفت: این جشنواره با هدف درک بهتر فصل ها و چرخش طبیعت برنامه ریزی شده است.

به گفته وی یکی دیگر از برنامه های شهرداری، جمعه های پاییزی است که این جمعه در پارک ریحانه برگزار می شود و اجرای برنامه های زنده و  هنری بعضی از  قسمت هایی آن است.

جهانشاهی همچنین توضیح داد که یکی از برنامه هایی که شهرداری به دنبال اجرای آن است پنج شنبه های قلعه محمود است که با هدف احیای بازار قلعه محمود، برنامه ریزی شده و  از این هفته با همکاری سایر دستگاه های اجرایی آغاز  می شود .

او معتقد است این برنامه که  قرار است به صورت دائمی، برگزار شود منجر به احیای این بازار تاریخی که هم اکنون متروک است،می شود.

وی در انتها یاد‍ آوری کرد علاوه بر برنامه های یاد شده، قرار است یک برنامه شاد زنده رادیویی به نام  موچ جوونی به مدت2 روز در رادیو جوان اجرا شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38325
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.