ارزیابی نهایی سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، ارزیابی نهایی سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران، باحضورمدیرعامل،هیئت رئیسه ،کارگروه های تعالی سازمانی و تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران متشکل از جناب آقای مهندس عبدالحمید اقتداریان ارزیاب ارشد، مهندسین محمد ضیایی، سید جواد صابری فر، مجتبی مهاجری، محمد حسن هدایت ارزیاب و آقای محمد علی پور فخرایی دبیر کمیته ارزیابی شرکت ملی گاز ایران در سطح کلیه واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت گاز استان کرمان انجام شد.

این ارزیابی طی جلساتی فشرده با حضور کمیته های ده گانه: رهبری و برنامه ریزی راهبردی، مدیریت و بهبود فرآیندها، تکنولوژی و ICT ، بهره برداری و مدیریت ارتباط با مشتریان، تامین کنندگان، زیرساخت، امور مالی و مسئولیت های اجتماعی انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت ، با توجه به اهمیت سیستمهای مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و بهره گیری سازمانها برای حرکت به سمت سرآمدی، شرکت گاز استان کرمان پس از اخذ تقدیرنامه دو ستاره شرکت ملی گاز در سال گذشته، اقدام به ادامه روند تعالی و به موازات آن تعمیق مفاهیم مدل تعالی در تمام سطوح سازمان با حضور در سومین دوره مدل ارزیابی شرکت ملی گاز نموده است که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته توسط همه کارکنان موفق به کسب تقدیرنامه مناسب شویم تا در راستای دستیابی به ارکان جهت ساز شرکت(چشم انداز، ماموریت، ارزش ها و اهداف کلان) قدم های اصلی برداشته شود.

فلاح ادامه داد ، مدل های تعالی، روش مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان ها می باشند. با بکارگیری این مدل بین المللی، سازمان می تواند عملکرد خود را با سایر رقبا در سطح ملی و بین المللی مقایسه کند.این مدل ها نشان می دهند که برتری سازمان یک برداشت نظری نبوده بلکه در تمامی موارد قابلیت بدست آوردن نتایج عملی و کمی وجود دارد و با  شواهد و شاخصهای قابل سنجش ارائه می گردد.

ایشان ادامه دادند: کسب نظام تعالی سازمانی از جمله فعالیت هایی است که اجرای آن در چارچوب مدیریتی، هنگامی که با خود ارزیابی همراه شود، نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود سازمان را آشکار و بر اساس آن پروژه ها و اقدامات بهبود تعریف می شود که با اجرای آنها، اثر بخشی رویکردها ارتقا یافته و در نتیجه تحقق اهداف سازمان ممکن می شود.

وی بر استقرار مدل رادار در تعالی سازمانی و دستیابی مؤثرتر درتوانمندسازها و  نتایج تأکید کرد و افزودند: در طی3روز تیم ارزیابی بر اساس معیارهای توانمند ساز و نتایج وهمچنین بر اساس برنامه ریزی اعلام شده، شرکت گاز کرمان را مورد ارزیابی قرار دادند که  امیدواریم بتوانیم از تجربیات و ارزش افزوده حاصل از ارزیابی  در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده نمائیم.

در جلسه اختتامیه نیزکه در پایان فرایند ارزیابی برگزار گردید ، ارزیابان ضمن ارائه گزارش خود و اشاره به بخشی از نقاط قوت و قابل بهبود شرکت ، از تلاش، همدلی، مسئوليت پذيري و اهتمام جدي كاركنان شرکت گاز استان کرمان در ارايه شواهد، مدارك و مستندات موجود در راستای تحقق اهداف تعالی سازمانی قدردانی نمودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39376
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.