رشد 84 درصدی اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در  استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان ، مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال 1398 تاکنون 1450کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان اجرا شده است که بر این مبنا تقریبا دو برابر شبکه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان را شاهد هستیم .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد تاکنون 2000كيلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از 17000 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که بحمدالله با تلاش مهندسین کارکنان و پیمانکاران مجموعه گاز استان با گذشت هشت ماه از سال جاری  93درصد از تعهدات شبکه گذاری طبق بودجه مصوب سال 98 ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران محقق گردیده است.

وی افزود خوشبختانه امسال، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال  انجام می باشد ،که گاررسانی به 13 محور صنعتی استان نیز در دست اقدام میباشد و امید می رود با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان گام موثری در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه ، رونق تولید ، کشاورزی و نهایتاً اشتغالزایی در سطح استان برداشته شود.

ایشان ادامه دادند با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در امر توسعه گازرساني ، ميزان برخورداری خانوارهاي شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي درحال افزايش است که در حال حاضر 93درصد خانوار شهری و 44درصد خانوار روستایی واجد شرایط گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند و بیش از 642000مشترک در سطح استان جذب گردیده است.

مهندس فلاح گفت   گازرسانی به 399 روستا و 17 شهر نیز در دست اجرا می باشد که امیدواریم تا پایان سال 1398 میزان بهره مندی خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به 77درصد افزایش یابد.

وی در خاتمه بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38023
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.