تصادف سرویس مدرسه با یک کشته و ۱۱ مصدوم / حال مصدومان خوب است

ساعت ۷:۲۵ دقیقه صبح امروز و در برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودرو ون سرویس مدرسه، ۱۱ نفر مصدوم و یک نفر کشته شد. رئیس بیمارستان شهید باهنر کرمان با اشاره به آخرین وضعیت درمان مصدومان این حادثه گفت: خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان خوب است.

پیمان کریم‌زاده‌ کارنما با اشاره به سانحه تصادفی که صبح امروز در محور باغین به کرمان اتفاق افتاد اظهار داشت: متاسفانه در این تصادف یک دستگاه کامیون با یک خودرو ون سرویس مدرسه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه، ۱۱ دانش‌آموز سرویس مدرسه مصدوم شدند گفت: مصدومان حادثه با ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان انتقال داده شدند.

به گزارش تسنیم، رئیس بیمارستان شهید باهنر کرمان با عنوان اینکه مصدومان این حادثه ۹ دختر و یک پسر با رده سنی ۸ تا ۱۱ سال هستند افزود: راننده ون سرویس مدرسه نیز در محل حادثه درمان سرپایی شده است.

وی با اشاره به آخرین وضیت مصدومان این حادثه گفت: متاسفانه تعدادی از دانش‌آموزان دچار شکستگی در ناحیه دست و پا شدند و یکی از دانش‌آموزان از ناحیه سر دچار ضربه شده ‌که خوشبختانه آسیب‌دیدگی این دانش‌آموز جدی نیست.

کریم‌زاده‌ کارنما با بیان اینکه در حال حاضر همه مصدومان روند درمان خود را در این بیمارستان طی می‌کنند افزود: خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان حادثه خوب است.

تنها فرد جان‌باخته این حادثه راننده کامیون است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39468
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.