تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، از آزادی تا مشتاق

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: «پیکر مطهر این شهید رشید اسلام صبح روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور مقامات کشوری و اقشار مختلف مردم در کرمان، از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود».

احمد علیرمضانی روز شنبه ۱۴ دی‌ماه در بخشی از سخنان خود در این‌باره اظهار کرد: «پیکر مطهر این شهید بزرگوار شامگاه دوشنبه هفته جاری در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال قرار خواهد گرفت».

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: «بعد از آن پیکر مطهر سردار رشید اسلام به مصلای بزرگ امام علی منتقل می‌شود و برای شب برنامه وداع، دوشنبه شب برگزار می‌شود».

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: «صبح سه‌شنبه پیکر فرزند کرمان از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود».

علیرمضانی با بیان اینکه پیکر سردار سلیمانی طبق وصیت خودشان به طور قطع در گلزار شهدای کرمان دفن می‌شود گفت: «طوری که همرزمان ایشان می‌گفتند روح بلند حاج قاسم در کنار شهدای کرمان آرام می‌گیرد».

وی افزود: «رسانه‌ها باید تمهیدات لازم را برای پوشش خبری این آیین بیندیشند و نیروهای خود را در قالب چند اکیپ در مسیر تشییع پیکر سردار سلیمانی مستقر کنند».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39697
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.