اسکان مهمانان عزادار شهید سپهبد سلیمانی در اماکن متبرکه

رئیس اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان از اسکان میهمانان خارج از استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل اماکن آستان امامزاده محمد (ع)، مرکز فرهنگی و مذهبی عباسعلی و مهدیه خبر داد و گفت: اداره اوقاف شهرستان کرمان آماده برای خدمات پذیرایی، اطعام و اسکان هم وطنان است.

حجت الاسلام سید رضا فاطمی در گفت‌وگو با مهر ضمن تسلیت شهادت سردار سرفراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانشان اظهار کرد: در راستای هماهنگی‌های انجام شده به منظور برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقداماتی برای اسکان میهمانان و دوست داران آن سردار شهید که از سایر نقاط کشور به کرمان سفر می‌کنند در اماکن متبرکه و مراکز زیر نظر اوقاف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آستان امامزاده محمد (ع)، مرکز فرهنگی و مذهبی عباسعلی و مهدیه اداره اوقاف شهرستان کرمان آماده برای خدمات پذیرایی، اطعام و اسکان هم وطنان است.

فاطمی گفت: سه موکب بزرگ این اداره در مسیر حرکت کاروان تشییع پیکرآن شهید والا مقام در خیابان ابوحامد، میدان مشتاقیه و بقعه متبرکه حلیمه خاتون جنب گلزار شهدا آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان با اشاره به اقدامات اوقاف در پاسداشت و تجلیل از مقام شامخ شهید سپهبد سلیمانی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های بزرگداشت این سردار سرافراز انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کرمان هر شب برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39741
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.