نام گذاری بزرگراه جیرفت – بافت به نام سپهبد قاسم سلیمانی

به گفته امام جمعه جیرفت بزرگراه جیرفت – بافت، از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، به نام بزرگراه سپهبد شهید سردارحاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

شبستان گزارش داده؛ حجت الاسلام رضا سعادت فر در حاشیه مراسم نامگذاری این بزرگراه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی عنوان کرد: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بزرگراه جیرفت – بافت که به سمت زادگاه این سردار عزیز می رود را به نام بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است.

وی افزود: احداث این بزرگراه که با همت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان که در حال انجام است،  نقش تاثیر گذاری در کاهش محرومیت زیر ساختی در حوزه راه و نقش تاثیر گذاری در توسعه منطقه جنوب استان کرمان دارد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: امیدواریم با این نامگذاری مبارک، سرعت توسعه و آبادانی در جیرفت و زادگاه این سردار بزرگ در بخش هنزای رابر بیشتر شود که این خود بزرگترین و شیرین ترین خدمت به مردم این منطقه است که محرومیت را از عمق وجود درک کرده اند.

وی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، گفت: توجه به محرومان و افراد ضعیف همیشه در راس کارهای سردار سلیمانی بود که امیدواریم با کمک گرفتن از روح بلند این سردار، اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حوزه ساخت، این بزرگراه را ایمن سازی و نگهداری کنند تا نام سردار دل ها که به نشانه تبرک بر پیشانی این بزرگراه نصب شده است برای مردم منطقه خیرات و برکات را به دنبال داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39782
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.