حضور معاون‌اول رئیس جمهور، دو وزیر و چند استاندار، در مراسم خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی

بر اساس اعلام مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی خبر داده است معاون‌اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت.

عباس تقی‌زاده صبح امروز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: مشارکت مردمی خیلی بی‌نظیر است و باید در سطح کشور و دنیا تصویر خیلی خوبی از مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی منعکس شود.

وی افزود: آمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم سردار ثبت‌نام کرده‌اند خیلی زیاد است و ساماندهی کار سختی است که برای پوشش مراسم میدان آزادی، فرودگاه و گلزار شهداء کارت‌های ویژه را در اختیار می‌گذاریم.

به گزارش ایسنا، تقی‌زاده با اشاره به مهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون‌اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه مراسم ترحیم سپهبد شهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی امام علی (علیه‌السلام) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39816
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.