اعلام محدودیت‌های ترافیکی امروز و سه‌شنبه کرمان

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان از بسته شدن مسیر روگذر میدان آزادی از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه خبر داد. همچنین به منظور تسهیل در برگزاری مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر کرمان اعمال خواهد شد.

سرهنگ نجفی در گفت‌وگو با «کرمان نو» مطرح کرد: جهت آماده‌سازی جایگاه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی در میدان آزادی، مسیر روگذر این میدان از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه بسته خواهد شد همشهریان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای اطراف استفاده کنند. لازم به ذکر است زیرگذر آزادی محدودیت باز است.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان اضافه کرد: از ساعت یک بامداد سه‌شنبه تا پایان مراسم تشییع تردد و توقف کلیه وسایط نقلیه از میدان آزادی تا گلزار شهدا، طول خیابان شهید بهشتی و دکتر شریعتی، میدان شهدا (مشتاق)، خیابان شهدا و در محدوده جنگل قائم شهر کرمان ممنوع است و اگر خودرویی در آن محدوده باشد جابه‌جا خواهد شد.

image
نقشه مسیر تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان

وی همچنین گفت: تمامی مسیرها و خیابان‌های جانبی که به مسیر مراسم تشییع منتهی می‌شود، شامل کوچه‌ها و خیابان‌ها مانند خیابان جهاد از اقبال به سمت چهارراه سمیه، خیابان استقلال از  چهارراه خواجو به سمت میدان آزادی بسته خواهد بود. همشهریان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای اطراف و موازی استفاده کنند.

نجفی در پایان گفت: در ساعات محدودیت، ورود تمامی کامیون‌ها، تریلی‌ها و وسایط نقلیه سنگین به شهر کرمان ممنوع است. ورود اتوبوس‌های برون‌شهری به داخل شهر ممنوع است و باید از مسیر کمربندی استفاده کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39817
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.