بررسی حادثه کرمان در جلسه با وزیر کشور | پورابراهیمی: شورای تامین کرمان باید گزارش دهد

در حالی که جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان کرمان در حال برگزاری است، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه هر چه سریع‌تر علل حادثه جان باختن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان شد.

پورابرهیمی در این جلسه با بیان اینکه هر چه سریع‌تر گزارش علل حادثه تلخ مربوط به جان‌بختگان و مصدومان تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی ارائه شود، خواستار شد نشست مشترک بررسی ابعاد حادثه با وزیر کشور برگزار شود.

وی همچنین ارائه خدمات درمانی ویژه تا بهبودی کامل مصدومان حادثه رخ‌داده در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را از شورای تامین استان کرمان خواستار شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواست ارائه گزارش دقیق از حادثه تلخ جانباختگان و مصدومان تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی ارائه شود.

پورابراهیمی گفت: از استاندار و اعضای شورای تامین استان درخواست کردیم موضوع را دقیق و کامل به ما و مردم گزارش دهند که اگر کوتاهی و قصوری بوده پیگیری شود و اجتناب از این اتفاقات تلخ داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هفته آینده در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور جلسه‌ای جهت بررسی ابعاد این حادثه خواهیم داشت و گزارش آن را به اطلاع مردم می رسانیم.

پورابراهیمی ادامه داد: با پیگیری و بررسی ابعاد موضوع و در صورت قصور با این موضوع براساس ضوابط و مقررات پیگیری مباحث انجام شود.

تکذیب وقوع حادثه تروریستی در مراسم تشییع| استانداری کرمان: به دلیل ازدحام زیاد چند نفر مصدوم شدند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در حاشیه عیادت از حادثه‌دیگان مراسم تشیع شهدای جبهه مقاومت در کرمان با اشاره به حادثه تلخ جان‌باختن تعدادی از هموطنان در تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در کرمان عنوان کرد: این حادثه تلخ و ناراحت کننده بود که غم مردم ما را مضاعف کرد.

او با تسلیت این مصیبت وارده به خانواده های جانباختگان، برای این خانواده‌های داغ‌دار از خداوند طلب صبر و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39995
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.